Yeni site adresimiz www.filmmodu.tv

Us

}

IMDB: 6.8

10 1 7 303462

Tür: Gerilim,

Yapım: 2019

Yönetmen: Jordan Peele ,

Oyuncular: Lupita Nyong'o , Winston Duke , Evan Alex , Shahadi Wright Joseph , Elisabeth Moss , Tim Heidecker , Yahya Abdul-Mateen II , Anna Diop , Cali Sheldon , Noelle Sheldon ,

Film Özeti: Gabe ve Adelaide Wilson, çocukları Zora ve Jason ile birlikte deniz kenarındaki yazlıklarına tatile giderler. Niyetleri orada arkadaşları ile birlikte keyifli vakit geçirmektir. Ancak beklenmeyen misafirler yazlıklarına konuk olduklarında huzurlu hayatları cehenneme dönecektir.

Film hakkında ne düşünüyorsun?

  • wanda - 2 yıl önce
    zaman kaybi diyenler gitsin marvel izlesin
  • sapeedd - 2 yıl önce
    fena değil.yazdığı gibi gerilim ve aksiyon içeriyor. izlemenizi tavsiye ederim 10/8.
  • Betül - 2 yıl önce

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • hasan - 2 yıl önce
    Başlangıçta biraz gerdi ama filmin orta ve son kısımları alakasız.. Bence zaman kaybıydı
  • Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • Sassa - 2 yıl önce
    Kötü zaman kaybı anlamsız
  • qorhan - 2 yıl önce
    Zaman kaybı diyecem ama değil farklı bir boyut bu
  • AhmetAnıl - 2 yıl önce

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • Hasan Oturak - 2 yıl önce
    Filmde kurtlar vadisi gibi aksiyon bekleyip kötü yorum yapanlara bakmayın onlar anlamaz gerilim ne demek onu da bilmez onlar çok kaliteli bir gerilim filmi Gerilim filmi zaten bi şans verin 9/10
  • x1sia - 3 yıl önce
    film asiri iyiydi dikkat verilmesi gereken bir film 9/10 bana gore
  • Herkesin sevebileceği bir tür değil. Ben çok beğendim. Sonu daha güzel bitemezdi..
  • Ayse - 3 yıl önce
    İlginç bir film. İzlenebilir tabiki. Yalnız biraz tuhaf bir film olduğu için 9 puan veriyorum.
  • Arda Özüm - 3 yıl önce
    Ben çok beğendim 2019da yapılmasına ramen izlediğim en iyi, en tempolu ve en dolu film olabilir ama çok fazla odaklanmanız gerekiyor sonunu anlamayan kötü yorum yapanlar anlamamış büyük ihtimalle çok güzeldi başları biraz sıkıcı ama sonrası çok çok iyi izlemenizi tavsiye ederim en sevdiğim karakter küçük çocuk oldu
  • Meltem Unsal - 3 yıl önce
    Allah'ım hayatımda izlediğim en saçma filmlerden 1. Sırada. Kesinlikle izlemeyin. Zamaniniza yazık.
  • Ali - 3 yıl önce

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • Sevgi - 3 yıl önce
    Harika kesinlikle izleyin sakın boş yorumlara bakmayın sadece korku ve gerilim izleyen biri olarak söylüyorum film başlarda sıkıcı gelebilir ama sakın izlemeyi bırakmayın bırakan pişman olur.
  • AHMET - 3 yıl önce
    Hayatımda izlediğim en saçma filmlerden birisi daha. Ben ne izledim niçin izledim neden izledim. İzledim mi izledim.
  • biri - 3 yıl önce
    ben beğendim farklı bir atmosferi var sadece biraz amatorce
  • Kesinlikle izlemeyin..Bir film ancak bu kadar kotu olur.
  • büşranur - 3 yıl önce
    kesinlikle ve kesinlikle izlemeyin hayatımda daha kötü bir film izlemedim.
  • Kübra Nur - 3 yıl önce
    Filmi gerçekten mükemmel. Dikkat ile izlenmesi gereken odak isteyen sürükleyici bir film tavsiye ediyorum 10/10
  • Tuana Ağır - 3 yıl önce
    İzlediğim en kötü filmlerden bir tanesi. Kesinlikle hayal kırıklığı.
  • Erdi Erdoğdu - 3 yıl önce
    Biz yandık sizde yanmayın hayatımda izlediğim en berbat filmler arasında ilk beşe girer
  • travisbickle - 3 yıl önce
    Filmi diğer klasik gerilim filmleriyle karşılaştırmak gereksiz bir kere. Bu filmin anlatmak istediği, vermek istediği bir mesaj var. Öncelikle bunu anlamaya çalışalım. Sürekli aynı tarz gerilim filmleri izleye izleye farklı, mesaj vermeyi amaçlayan filmlere hemen sıkıcı, vakit kaybı, berbat yorumları yapıyorsunuz. Öncelikle verilmek istenen mesajı anlamaya çalışalım bu daha faydalı olacaktır. YouTube’da film analizleri yapan kanallar var. Oralara göz atmanızı öneriyorum. Çünkü asıl verilmek istenen mesajı anlayınca bu yorumları yapacağınızı sanmıyorum.
  • WaLenCia - 3 yıl önce
    Film başta yavaş gitse de sonradan hızlı tempoya geçiyor başlarda sıkılıp bırakmayın :) Çok çok çok gerilim değildi ancak idare eder, eğer gerilmekten nefes alamayacağınız bir film istiyorsanız o film bu film değil. Çerezlik bir filmdi.. Ben beğendim <3
  • Bahar Kalay - 3 yıl önce
    Ben ne izledim yahuu dersiniz. sakin izlemeyin boş ve ufacık mantık olmayan bir film
  • celal - 4 yıl önce
    bir filmin filmin amacı, konusu, senaryosu, kurgusu vb. hepsi mi soru işareti olur. kendi çaplarında birşeyler yap(ama)mışlar. filme yapılan olumlu yorumlara gelince büyük ihtimal yukarıdaki yazdığım şeylere takılmayan veya hayatında bundan daha orjinal film izlemeyen veya 14-15 yaş seyirci kitlesidir. hepsinin görüşüne saygım var. benim bu mesajı yazmamdaki amacım ise onu da zaten anlayan anladı!!!
  • huriye sönmez - 4 yıl önce
    bence farklı ve gerilimi olan bir türdü sürükleyici begendim
  • Batu Çetin - 4 yıl önce
    Gayet güzel bir filmdi ama Türk izleyicisi filmden ne anlar recep ivedik izleyim gülmeye devam etsinler.
  • Asli - 4 yıl önce
    Bu filme kötü yorum yapanlari aklım almıyor.Kesinlikle daha iyi puan hakediyor.Senaryo kurgu çok iyi.Kotu yorumlara aldırış etmeden hemen izleyin sonu da çok şaşırtıcı anlamayan arkadaşlar boş yere kotulemisler filmi
  • Burcu - 4 yıl önce
    Gerilim korku filmlerini çok sevmeme rağmen filmin 1.saatinden sonra aşırı sıkıldım hep kaçma kovalamaca dolu vermek istedikleri mesajı dolandırıp süre doldurmuşlar kesinlikle izlemeyin
  • gokantalya - 4 yıl önce
    10/3 puan berbat bir film ....
  • gokhan26 - 4 yıl önce
    film beş para etmez, çok salak bir film, senaryo çok çok kötü, filmde zeka yok, filde tek iyi olan baş rol oyuncusu zenci kadının güzelliği,
  • ferdi - 4 yıl önce
    sacma geldi bana daha guzel olabilirdi
  • samet - 4 yıl önce
    Ben filmi çok beğendim,aslında çok zekice yazılmış bir senaryo ama bazı insanlar beyninin almadığı şeylere kötü diyor asıl mesele bu
  • Mindy - 4 yıl önce
    Çook iyi film, recep ivedik izleyicileri beğenmeyebilir.
  • goksu - 4 yıl önce
    mukemmel kesin izleyin basini anlamayabilirsiniz ama sonu super baglaniyor 10/10
  • Ahmet - 4 yıl önce
    Film için zaman kaybı diyenler çok haklı mantıksız şeyler var çok boş vaktiniz varsa izleyin
  • Ahmet - 4 yıl önce
    Zaman kaybı diyenler çok haklı izlemeyin saçma ve ötesi
  • mlkenr00 - 4 yıl önce
    Hayatımda izlediğim en iyi korku/gerilim filmiydi. Sonunda tamamen şok oldum başta anlayamadığım detayla filmin izlerisinde tekrar karşıma çıktı inanılmaz bir filmi yapanların ellerine sağlık harika olmuş.
  • sadık - 4 yıl önce
    filme Zaman Kaybı Diyenler Galiba Korku Film Darcığı Sadece Cinlerden İbaret Komik Yorumlarda Kanser Oluyor İnsan
  • İsimsiz - 4 yıl önce
    Film gerçekten güzel. Akıcı ve sürükleyici. İzle veya izleme konusuna gelirsek asla yorumları okumama gerek yok kendin karar ver.
  • Sura uyanik - 4 yıl önce
    Sonu çok şaşırtıcıydı , derin düşüncelere daldıran karmaşık bir döngü vardı güzel bir filmdi .
  • H.B.V - 4 yıl önce
    Klasiğin dışında, değişik bir film olmuş. Beğenmeyenlerin neden beğenmediğini kavramış değilim. Pek korkunç değildi, belki de ondan beğenmediler. Film daha çok, gerim gerim geriyor insanı. Ki zaten filmin türü Gerilim. ( :
  • Esma - 4 yıl önce
    Ne kessinlikle izlenilmicek ne de kesinlikle izlenilsin diyebileceğim bir film değil ama sıkılıyorsanız ve gerilim tarzı filmleri seviyorsanız da izlenir. Film akışı gayet güzel ilerliyor çünkü
  • Escobar - 4 yıl önce
    Değişik bir filmdi izlenebilir
  • Kübra - 4 yıl önce
    Bana 1 45 dk’mı verebilirmisiniz İZLEMEYİN normalde filmlerin altına kolay kolay yapmam. Ama cidden bunaldım. Gereksiz Bir Film İzlemeye Değmez
  • Altay - 4 yıl önce
    Kendine has üslubuyla farklı bir film olmuş. Üstelik boş değil. Tüyleri diken diken eden düşüncelere sahip, derinliği olan nadir filmlerden. En dikkat çekici yanlarından biri de gerilim filmlerinde alışık olduğumuz gri, kasvetli ambiyansın yaratılmamış olması. Bazı sahneler için serpiştirilmiş küçük mizahî diyaloglardan rahatsız olmadığım ilk gerilim filmiydi benim için. Klasik "gerilim" tabirinin dışında olduğunu kabul ederek merak duyanlar, keyif alacaktır.
  • Fatihkan - 4 yıl önce
    Neye göre zaman kaybı? Yapılan yorumları anlamak imkansız. İki kelimelik yorumlara bakarak film seçmeyin.
  • Cahit - 4 yıl önce
    Saçmadanda öteydi. Hemde çok
  • açilla - 4 yıl önce
    zaman kaybı izlediğinize değmez
  • Nrdmr - 4 yıl önce
    Get out benziyor diye düşünüyorum henüz izlemedim ama eğer benziyorsa güzel filmdir get out da ırkçılığı ilk defa gerilim türünde izlemiştim
  • serhat - 4 yıl önce
    çok saçma bir film ve boşa zaman kaybı izlemeyin
  • çavuşlevent - 4 yıl önce

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • joker the whiskey - 5 yıl önce

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • kisofwar - 5 yıl önce
    Öneri için geldim ama bi bok anlamadım bu filim olmamış zamanımı geri verin
  • yusuf004 - 5 yıl önce
    Film üzerine çok fazla yazıldı çizildi, açıkçası anlayamadım bir fikir üzerine kurulmuş sıradan bir korku filmi. Kötü demiyorum ama çok abartılmış.
  • ali - 5 yıl önce
    Yorumlarda korku falan diyorsununuz biraz kafanızı kaldırıp bakın film korku filmi değil yalnızca gerilim yazıyor ya siz yanlış geldiniz yada gerilim türünün tam olarak ne anlama geldiğini bilmiyorsunuz uzatmayım. Film Gayet şahane o 7.3 imdb puanı da tesadüfi değil.
  • censored - 5 yıl önce
    18 Yıldan Beri Korku/Gerilim Filmlerine Tutkuluyum Ama Beklediğim Gerilimi Alamadım Biraz Tuhaf Bir Yapım Olmuş
  • ruhsuz - 5 yıl önce
    değişik bir konusu var zamanınız varsa izleyin.
  • onurrarslan - 5 yıl önce
    ara sıra yapılmaya çalışılan komiklikler belki de bunca yıldır süregelen ciddi film çatısına aldığımız filmlerin içinde bulunan gevşek tiplere bir göndermedir belki de bizzat kendisidir :) Senaryo olarak herkes kavramaz kavramayan gidip düğün dernek izleyebilir efendiler.Derin bir metaforu var ve sadece 1 anlam çıkarmak yanlış olur.İzleyin kendinizi akışa doğru bırakın ve sinema zevki alın kültürünüz gelişir belki :)
  • Wangge - 5 yıl önce
    Son derece berbat bir film
  • elif's - 5 yıl önce
    ehh idare eder çok ta iideğil yani
  • Arkın - 5 yıl önce
    İzlettiyor ama korku diye beyniniz saçmalığı ne kadar kabul eder,kişiye göre değişir. Saçma da olsa iz bırakıyor.
  • Can atak - 5 yıl önce
    Film i sonuna kadar izlemeniz lazım arkadaşlar eğer sonuna kadar izlemezseniz kesinlikle saçma gelir. Mantık hatası çok ama sonunda herşeyi görüyorsunuz yani bitirici vuruş filmin sonunda
  • Göktuğ Tolu - 5 yıl önce
    Bu imdb yi anlamıyorum böyle bir filme 7 puan veriyor BERBAT bir şey anladıysam arap olayım boşuna zamanınızı harcamayın herkes demiş güzel film diye TAMAMEN SAÇMALIKTI. Alacakaranlığa, Baywatch'a bundan az puan veriyorlar. Bunu izleyeceğinze gidin imdb 4-5 film izleyin daha iyi
  • frakenberry - 5 yıl önce
    Kesinlikle 7.3'lük bir film değil. Bir şekilde korku teması işlenmiş olsa da filmi izlerken bu ne saçmalık diyerek izliyorsunuz.
  • Defne falanfilan - 5 yıl önce
    Bazı kişiler 2 saatim boşa gitti demiş. Madem filmi izlerken sıkıldınız o zaman neden iki saat izlediniz? Hadi ilk 20 dakika neyse, 30 dakika neyse hadi 45 dakika izlediniz, ulan 1 saat boyunca karar veremediniz mi filmi sevip sevmediğinize?
  • sseym1 - 5 yıl önce
    kötü yorum yazanların galiba filmi anlamaya ıq su yetmemiş, filmin sonu size bambaşka bir bakış açısı kazandırıyor ama mantık hataları olduğu doğru. konu iyiydi ama hiç güzel işlenememişti. bi şans vereblirsiniz
  • muratttt - 5 yıl önce
    gercekten cok kötu fılm komık yanı cok kotu seyredılmez kesınlıkle sacma sapan bır fılm
  • Furkan - 5 yıl önce
    Filmi sinemada izledim hem korku hem komedi o yüzden çok güzel.
  • ezgi mola - 5 yıl önce
    Farklı bır gerilim filmi olmuş DÜŞÜNCE ÇOK IYI BENZERİ yok. İsteseler bunu I am legend gıbı dunyanın bu sekılde sonunun gelmesı ve kurtulanların hayat mucadelesı seklınde macera gerılım yaparlardı çok uzun olurdu hatta dızı olurdu ama net bı sekılde konuyu anlatmışlar guzel film insan keşke daha daha farklı yerlere gıdebılseydı dıyor.
  • risus - 5 yıl önce
    Yorumları okuyunca çok merak ettim, nasıl berbat bir film yaptıklarını görmek için bu filmi izlemeye karar verdim. :)
  • Erva - 5 yıl önce
    Son yarım saati olmasa vasat derdim ama gayet güzeldi. Tereddüt edip yorumlara bakan varsa: İzle kardeşim. Vokot koyboydo filan fasa fiso, yalan söylüyorlar.
  • Jeremy BENTHAM - 5 yıl önce
    Filmde çok ciddi bir mantık hataları var kesinlikle iyi bir film değil.bos vaktinizde bile izlemeyin
  • İdilada - 5 yıl önce
    kesin bilgi sakın izlemeyin arkadaşlar ne anlatmaya çalışıyor film acaba fikrimi susturamadım maalesef o hataya siz de düşmeyin ....... puanı 3.0 olmalı..
  • cevger - 5 yıl önce
    Çevirmen dışında filmde iyi bir şey yok. 7.3 değil de 3.7 olabilir.
  • Polatto - 5 yıl önce
    Onca olumsuz yoruma rağmen maalesef bu berbat şeyi film diye seyrettim.Arkadaşlar gerçekten seyretmeye değmeyecek bir şey,boşa zaman kaybı!
  • Lascia stare - 5 yıl önce
    Ben bu filmi bir de sinemada izledim resmen işkence çektim o film bitene kadar vaktime de parama da yazık oldu asla izlemeyin bu kadar saçma sapan bir film daha olamaz fragmanda bisey zannedip aldanmayin çünkü tam bir fiyaskoo
  • 11:11 - 5 yıl önce
    böylesine derin bir senaryosu olan kaliteli bir korku filmine yaptığınız bilinçsiz kötü eleştiriler beni çok üzdü kült bir film olmuş uzun süre hakkından konuşturacak bu film
  • gökhan ayhan - 5 yıl önce
    arkadaşlar uykunuz felan yokken izleyin sonunda olan şeyler aslında tüm film boyunca olan şeylerin farklı olduğunu gösteriyor
  • jack built - 5 yıl önce
    gerçek bir "yaratma kabızlığı" ile karşı karşıyayız.bu kadar imkan olup da bu kadar kötü film çeken yapımcı yönetmen ve senaristi(özellikle) kutluyorum.siteye teşekkürler.
  • kralcolar - 5 yıl önce
    Fragmanı izleyince güzel gözüken ama fıs bir film.Kesinlikle izlemeyin. Universall bu filmden utanmalı.
  • Berke Aydın - 5 yıl önce
    Bu filmi beğenenler ilk kez film izlemiş herhalde ,izlemeyin arkadaşlar zaman kaybı . 30 yıllık 10.000 küsür film izleme tecrübem var. Bana güvenin. -Berke Aydın
  • simge terli - 5 yıl önce
    sakın zilemeyin vaktinize yazık hayatımda gördüğüm en uydurulmuş film yorumlara inanmayıp ziledim pişman oldum vaktiniz çoksa ve de bunalmak istiyorsanız iyi seyirler
  • berkanmumcu - 5 yıl önce
    Çok zorlama hikaye, tempo düşük ve sıkıcı.
  • mahmut elmas - 5 yıl önce
    Şu harika güzel diye yazan arkadaşların yorumlarını okuyunca bir daha yorum okuyarak film izlememeye karar verdim. Hikaye yok, korku değil komedi değil, mantık hataları üst boyutlarda falan filan. Bunu izleyeceğinize çizgifilm izleyin. 2 saatinize yazık.
  • sam - 5 yıl önce
    gerçekten zaman kaybı. imdb puanını kesinlikle haketmeyen bir film.
  • oğuz - 5 yıl önce
    atlaya atlaya sonunu getirmek için izledim çok vasat film uzak durun hiç başlama
  • dexter - 5 yıl önce
    klasik bir gerilim. saçma espri atakları ile bezenmiş resmen. çok bir beklentiniz olmasın. yani çok fazla mantık ve atraksiyon hatası var filmde. müzikleri beğendim sadece.
  • raşit - 5 yıl önce
    teknoloji ile babalara geleceğiz bunu anlatıyor film
  • Barbaros - 5 yıl önce
    Bilimkurgu ve gerilimin adı altındaki filmler en sevdiğim tarzdaki filmler arasındadır. İmdb puanını da görünce büyük bir beklentiyle başladım. Ama bu kadar berbat bir film izleyeceğim aklımın ucundan geçmezdi. Gerilmem gereken yerlerde güldüm. Oyunculuklar ciddi manada berbat, Mantık hataları gırla. Başladığım filmi bitirme huyum olduğundan eziyet çekerek bitirebildim filmi. 2 saatim boşa gitti değil 2 saat eziyet çektim resmen
  • ilker - 5 yıl önce
    ilk 20 dakikada kapattım boş bi film zamanınızı bosa harcamaya degmez
  • Rekkles - 5 yıl önce
    Aşırı saçma ssalak bir film, 2 saatim çöpe gitti. Taş patlasa 3 puan alır neyini bu kadar abartmışlar anlamadım
  • agundogmus - 5 yıl önce
    vakit kaybı. izlemeyin, izlettirmeyin!
  • dy - 5 yıl önce
    izlediğim en iyi korku filmi
  • koray asan - 5 yıl önce

    Bu yorum spoiler içeriyor, yine de okumak istiyorsanız tıklayın.

  • qwerty3478 - 5 yıl önce
    Ne zamandır bekliyordum!! Harikasınız💫💫
  • cAn - 5 yıl önce
    Sadece izleyin, gerçekten geren ve kafa karıştıran bir film. Beğendim
  • Başlarda ağır ilerleyen ama sonra filmin sonuna kadar aksiyonu gerilimi devam eden bir filmdi. Fragman yayınlandığı zaman çok heyecanlanmıştım beklediğim gibi değilmiş ama ben daha farklı düşünmüştüm yine de güzel bir filmdi izlenebilitesi yüksek
  • cetveldekidelik - 5 yıl önce
    Şu 26 yıllık hayatımın 2 saati heba oldu gitti. Mesaj kaygısı güden bir film. Belki de bu yüzden senaryo absürtlükler ile dolu. Sırf bunu yazabilmek için üye oldum ve ben yandım başkaları da yanmasın diyorum. Geçiniz efenim geçiniz...
  • Hakan - 5 yıl önce
    Çok güzel bir film, uzun zamandır bekliyodum.
  • fb34 - 5 yıl önce
    Komedi denilseydi daha dogru olurdu
  • ilhami - 5 yıl önce
    film bence çok sacma olmuş boş yere zamanım gitti :((
  • Ömür k - 5 yıl önce
    oho buraya gelmişse izlenir.
  • Enes Biga #herşeyçokgüzelolacak :) adamsın Enes
Ayarlarım
Profil resmini düzenle
avatar
Sil
Yükle
Şifreni Güncelle
Kaydet



Çıkış Yap